Tre gode tiltag når du åbner dit første varehus

Dette indhold er sponsoreret

At starte egen virksomhed er en drøm, mange går og bærer rundt på. Måske er du et sted i dit liv, hvor du som iværksætter endelig har fået nøglerne til varehuset til den virksomhed, du ønsker at starte. Uanset hvilken branche du er på vej ud i, uanset hvilken fysisk vare du sælger, så er varehuset omdrejningspunktet for din virksomhed. Derfor bør varehuset tage sig ud så godt som muligt og samtidig afspejle dig og det, dit firmaer specialiserer i. Så før du annoncerer åbningsdatoen og gør dig klar til at lade din virksomhed køre derudaf, så skal du sørge for, at varehuset er klar til at huse din virksomheds formål. Derfor er der en række ting, du bør have styr på, inden du åbner. Her er tre gode måder at gøre dit varehus klar til åbningsdagen.

Ren luft

Varehuse er en markant større ting at bakse rundt med end et mindre butikslokale. Når man har et varehus, lægger det ofte op til, at kunden skal tilbringe længere perioder derinde for at finde det rette produkt. Derfor skal kunden også kunne holde ud at være derinde. Dette kan ikke kun løses med venligt personale og behageligt baggrundsmusik. ventilationen af luft er nødt til at være i orden. Her kan du for eksempel investere i indblæsningsposer fra Simas Filters. Denne ventilationsløsning er velegnet til større varehuse og sørger for en jævn fordeling af frisk luft. På den måde kommer du ikke ud for kunder, der bliver nødt til at forlade dit varehus på grund af hovedpine. 

Hav en passende indretning

Indretningen i dit varehus er essentiel for kundeoplevelsen. Først og fremmest bør du have øje for æstetik. Din indretning skal være med til at afspejle de produkter, du sælger i varehuset. På den måde kan kunden spejle sig i den identitet, der møder dem, når de kommer ind ad døren. Dernæst bør du have styr på placeringen af varer og flowet i varehuset. Hvilke varer kommer først, hvilke kommer sidst, og hvordan bliver man naturligt ført igennem butikken ud fra indretningen? Det skal gerne være sådan at potentielle kunder får set så mange varer som muligt, før de forlader forretningen.

Effektiv branding

Før varehusets store åbningsdag bør du sikre dig, at din branding er i orden. Fysisk skal du sikre dig, at der er mange skilte, der leder øjet mod dit varehus. Kan det ses fra den nærliggende vej, park eller andet samlingspunkt, så er det en fordel. Dernæst skal du have brandet dig online og rundt omkring i nærområdet. Sørg for at flest muligt ved, at du åbner dit nye varehus. Ellers ender du bare med skuffende salgstal på din første dag.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *