Find din virksomheds stemme: Få større reach med god speak til dit indhold

Er I kørt sur i virksomhedens kommunikation, og trænger I til en kreativ saltvandsindsprøjtning? Så bør I overveje at udvide jeres horisont og fodre jeres målgruppes sanser med mere video- og lydindhold – og til det har I brug for en god speak. Find den perfekte speaker til jeres budskab og format på https://www.speakstudiet.dk/ og få inspiration til nyt indhold lige her i artiklen.

Reklamer og præsentationer med speak: Kom ud med produktet og budskabet

En god reklame er en af de mest effektive metoder til at cementere sit produkt i bevidstheden hos forbrugerne – hvis den er velproduceret og kommer ud til de rigtige mennesker, vel at mærke. Når først, du har konceptudviklet og fundet det perfekte format, er speak-stemmen nok et af de vigtigste valg, du tager i produktionen. Du kan signalere ro, erfaring og kvalitet med en fattet, behagelig stemme, få spændingen op med humor, energi og friskhed – eller måske endda fortælle et lille eventyr med en klassisk, tryghedsskabende fortællerstemme. Valget af speak er dit! Find den fortælling, der bedst indkapsler din virksomheds ånd og rammer jeres målgruppe, og kom i gang med at skrive og hyre de rigtige folk.

Podcast: Dyk ned i mysteriet med en god speak

Der er intet helt som at fordybe sig i en skarpt skåret lydfortælling, mens man går en tur, tager toget eller folder vasketøj. Så hvorfor ikke skabe jeres egen og dele de fantastiske fortællinger, I selv ved, jeres felt indeholder, med jeres målgruppe? Det behøver ikke være en ambitiøst monteret fortælling med detaljerige reportager fra nær og fjern, som tager et ondt år at klippe – medmindre I har overskuddet, fortællingen og de potentielle lyttere til dette, i hvilket tilfælde I så selvfølgelig bare skal slå jer løs. Men med en god speak og det rette indhold kan I bestemt også komme langt – og mange lyttere foretrækker endda dette simple format, hvor de bare kan fokusere på at suge til sig af viden, der interesserer dem, og den gode samtale. Så ligesom med reklamefilmene er det bare om at komme i gang med at konceptudvikle – og modsat disse kræver en podcast kun en klipper, en manuskriptforfatter og en stemme til speak. Flere af disse roller kan til og med kombineres, hvorved det er en yderst billig måde at formidle sit budskab kreativt på.

Del jeres viden med speak til undervisning, apps, events m.m.

Hvis I vil formidle jeres viden på en anden måde, burde I klart også overveje f.eks. at afholde events. Dette kan både gøres som enkelte arrangementer, hvor I præsenterer nye, banebrydende resultater, og skaber opmærksomhed omkring virksomheden – eller som en serie af events, der f.eks. hvert år eller hver måned sætter fokus på et nyt, spændende emne, der skaber værdi for både jer og jeres målgruppe. Til dette får I naturligvis brug for indhold til storskærme og/eller materiale til promoveringen op til – og også her er speak af kvalitet vigtigt for at sætte tonen for et fantastisk arrangement.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.